Long dead remains of a Clan once prospered within a video game that is as old as time itself. Yar.
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share
 

 The creepiest song

Go down 

Which song is creepier?
Mustache Weirdos
The creepiest song I_vote_lcap50%The creepiest song I_vote_rcap
 50% [ 3 ]
''Milk'' and Cereal
The creepiest song I_vote_lcap50%The creepiest song I_vote_rcap
 50% [ 3 ]
Mega-Drillrape Crash
The creepiest song I_vote_lcap0%The creepiest song I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Fakafon is the creepiest music, freaking Frenchy!
The creepiest song I_vote_lcap0%The creepiest song I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total Votes : 6
 

AuthorMessage
Fakafon

Fakafon

Posts : 368
Reputation : 3453
Age : 30
Location : Canada , Quebec, Montreal

The creepiest song Empty
PostSubject: The creepiest song   The creepiest song I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 10:02 pm

I am currentyl debating which of these three songs are the most... disturbing.

EDIT : I just realised, they all point out to rape = |





Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/fakafon
Desolate



Posts : 495
Reputation : 23
Age : 28
Location : Pennsylvania, US

The creepiest song Empty
PostSubject: Re: The creepiest song   The creepiest song I_icon_minitimeMon Jul 12, 2010 10:14 pm

Hard to choose really. Lol.

The Milk and Cereal song is just plain annoying, the "Moustache Weirdos" song is weird, and the Japanese looking one is real weird. But people have a tendency to purposely translate wrong to make things seem funny.


...soo I will have to go with Moustache Weirdos, and the baseline to the song is catchy but rape sounding. Haha.
Back to top Go down
View user profile
Rastlyn
Admin
Admin


Posts : 398
Reputation : 12
Age : 50
Location : Northern New Jersey, USA

The creepiest song Empty
PostSubject: Re: The creepiest song   The creepiest song I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 9:48 am

WTF did you find these? They are all strange as hell except for the 1st one. Oh yeah is one of those one-hit-wonder bands from the 80's. The song was extremely popular back then and played all the time on the radio. It even made it into a few movies, the most popular being Ferris Bueller's day off. funny ass movie! Anyway, they are saying the moon and the sun are beautiful.

Whatever I vote for milk and cereal song. People are just fking strange

_________________
The creepiest song Dzxpqv
Back to top Go down
View user profile
Desolate



Posts : 495
Reputation : 23
Age : 28
Location : Pennsylvania, US

The creepiest song Empty
PostSubject: Re: The creepiest song   The creepiest song I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 5:32 pm

Rastlyn wrote:
WTF did you find these? They are all strange as hell except for the 1st one. Oh yeah is one of those one-hit-wonder bands from the 80's.

Wasn't the artists of the song Swiss or something? Lol.


I remember hearing the song on one of my Gran Turismo games when you failed a mission. Lol.
Back to top Go down
View user profile
Fakafon

Fakafon

Posts : 368
Reputation : 3453
Age : 30
Location : Canada , Quebec, Montreal

The creepiest song Empty
PostSubject: Re: The creepiest song   The creepiest song I_icon_minitimeTue Jul 13, 2010 10:53 pm

So where did I find these? Well Andy showed me the first one ( hahaha = D )

The second one I found pretty much by accident.

The third one... is uh... apparently one of my friends FAVORITE that song. Since I saw that dude from megaman, I thought : Nice, a remix of megaman. Instead I got THAT.

Well, I've made my decision. I'm gonna go with Rastlyn on this one. Milk and Cereal is the creepiest.
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/fakafon
-=Raptor=-Jinzo
Moderator
Moderator
-=Raptor=-Jinzo

Posts : 990
Reputation : 119
Age : 30
Location : Miami

The creepiest song Empty
PostSubject: Re: The creepiest song   The creepiest song I_icon_minitimeWed Jul 14, 2010 1:51 pm

I like Cereal!!!
The creepiest song Cereal-freak-12191

EDIT: The Oh Yeah Song Make me dream nightmares...
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/Mp3man44
AKoN
Admin
Admin
AKoN

Posts : 1304
Reputation : -99
Age : 24
Location : Texas

The creepiest song Empty
PostSubject: Re: The creepiest song   The creepiest song I_icon_minitimeWed Jul 14, 2010 5:48 pm

-=Raptor=-Jinzo wrote:
I like Cereal!!!
The creepiest song Cereal-freak-12191

EDIT: The Oh Yeah Song Make me dream nightmares...

Cheese is my idol..

_________________
The creepiest song Akon
The creepiest song Akonavp2

COPWATS Grand Stagger Master Supreme Rape Fest King
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



The creepiest song Empty
PostSubject: Re: The creepiest song   The creepiest song I_icon_minitimeWed Jul 14, 2010 6:17 pm

AKoN wrote:
-=Raptor=-Jinzo wrote:
I like Cereal!!!
The creepiest song Cereal-freak-12191

EDIT: The Oh Yeah Song Make me dream nightmares...

Cheese is my idol..

ITS A TRAP!

Back to top Go down
Sponsored content




The creepiest song Empty
PostSubject: Re: The creepiest song   The creepiest song I_icon_minitime

Back to top Go down
 
The creepiest song
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» need help writing a song
» did you know that there is a limbo song?
» First Person That Comes To Your Mind When You Hear A Love SONG!
» my fravortie song.......lolololol
» Song about Bobby Fischer

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Raptor Elite Forum :: General :: Public Forum-
Jump to: